Tuesday, December 29, 2009

Penapis Air Imtiyaaz... Meh dapatkan dari saya




Salam kepada saudara-saudaraku,



Kali ini saya ingin memperkenalkan Penapis Air Imtiyaaz NANO Alkaline Treatment System. Penapis air yang sangat bersesuaian dan relevan untuk seisi rumah kerana minum air Berteknologi Nano IMTIYAAZ mampu meningkatkan sistem metabolisma badan. Air Berteknologi Nano IMTIYAAZ bukan sahaja dapat memberi tenaga tambahan malah ia juga dapat meningkatkan daya ketahanan badan kita serta mencegah penyakit-penyakit moden. Air yang terhasil dari Penapis Air IMTIYAAZ mengandungi 5 kelebihan yang utama:

1. Mengandungi tahap alkali yang tinggi yang berupaya menyingkirkan segala toksid dalam badan hasil daripada pemakanan yang tidak seimbang.

2. Mengandungi kadar oksigen dan mineral yang tinggi yang diperlukan oleh badan manusia.

3. Molekul air yang halus (Teknologi NANO) dan mudah diserap oleh badan manusia.

4. Bersih, selamat dan tidak mengandungi kandungan yang membahayakan kesihatan.

5. Bahan-bahan yang digunakan adalah dari sumber yang halal & suci dan boleh diminum tanpa was-was.





MURAH tapi Berkualiti setaraf dengan JENAMA yang MAHAL.

Pemasangan dan penyelenggaraan yang MUDAH dan MURAH.

PASTI BESSSSSTTTTT punyer

HARGA : RM 598.00 SAHAJA

Maka boleh dapatkan dengan saya atau hubungi saya terus YE

Mahluddin Sahrin


Apakah dia Imtiyaaz NANO Alkaline Treatment System?



Teknologi kesihatan pada abad ke-21 menggunakan air Berteknologi NANO yang sangat baik untuk kesihatan. Air Berteknologi NANO dihasilkan melalui teknologi bio-ware yang menggabungkan Bio seramik semulajadi jepun dengan kadar ketulenan yang tinggi, serta bahan plastik berkualiti. Air Berteknologi yang mengandungi NANO yang kaya dengan oksigen dimana ia adalah dalam butiran molekul air yang sangat halus. Cara pemprosesan berteknologi tinggi akan menghasilkan tenaga nano di dalam air yang dipanggil Air berteknologi NANO.

Apakah pertalian di antara bahan NANO tenaga?


Bila molekul elemen menjadi kian kecil, electron yang menyelubungi atom-atom pada elemen-elemen akan menjadi aktif. Oleh itu, bahan yang berlainan elemen-elemen bila bersaiz nanometer, ia akan menghasilkan medan elektrik yang aktif yang dipanggil medan tenaga.


Big water molecule clusters (H2O) which are not easily absorbed into body cell. Molekul yang besar dan berselerak tidak dapat menembusi sel-sel badan kita, tetapi molekul yang tersusun dan kecil dapat menembusi sel-sel daral dengan mudah dan memperbaiki sistem metabolisme dan perrtahanan badan.

Energy water with small water molecule clusters (H2O) are easily absorbed into the body’s cell. Its high solubility effectively enhance the absorption of nutrient by our body.

Molekul yang kecil menembusi sel-sel badan membekalkan oksigen yang secukupnya, demi membantu memperbaiki pengaliran darah dan meningkatkan daya hidup sel tubuh, memberi anda gaya hidup yang sihat.

High dissolving power of energy water, binds to the waste toxins in our bodies and “flushes” them our through urine, sweat and etc.

Akhirnya molekul-molekul kecil menyingkirkan toksin di sel-sel dan dikeluarkan melalui sistem pembuangan badan.

Sumber : http://www.imtiyaazwater.com/

3 comments:

dah tukar produk pulak ke???

hehehe... Ala en Hisham.. Ada barang saya jual je... Kalo ada2 yang berminat dapatla saya sedikit komisen yer.. hehehe

Salam tuan yang dimuliakan Allah s.w.t.
Cuba tuan linkkan dgn blog ni http://mutakallim-ummat.blogspot.com.
InsyaAllah banyak manfaatnya