Saturday, November 21, 2009

Sidek's Club



Buat masa ini, penulis nak mengajak saudara-saudara semua mari la beramai-ramai melihat kelibat anak muda ini bergaya dengan raket mereka. Suara, tenaga yang disulami gaya mutu permainan yang memukaukan amat menabjubkan. Percaya la saudara-saudaraku bahwasanya bahagian lain kini sudah terjaga setelah melihat  potensi anak-anak muda ICT ini.

Lihat kehebatan dan kelebihan mereka

JOHN



 KELEBIHAN
  • Banyak mulut,
  • Cakap Besar
  • Perkataan Membunuh "Ayam", "Sentul"
  • Perkataan Motivasi " Good One"
  • anak didik Tan Kah Poh
  • Smash backhand 'Taufik Hidayat' bahaya ooooo





IWAN
KELEBIHAN
#Susah nak penat (stamina boley tahan)

  • #Kuat hisap rokok (tonik sebelum men itupun pau TAN Kah Poh punyer rokok)

    #Cakap banyak kasi orang len tertekan

  • #Lompat poyo dan tangkas di depan net (kasi up sikit)


PRINCE
KELEBIHAN
  • *Kuat Gelak... Gelak Kuat... (Opponent boley tertekan beb)
  • *CAKap nak menang je
  • *Smash padu beb 210 km/h cuma 2 kali pukul je lepas tu sangkut hehehe
  • *Anak didik Mr Subra (The Apparentice)
  • *Selalu bawak air (itu yang bagus tuuu)



Udin

KELEBIHAN

  • # bLUR... #Redha dengan Kekalahan #Tiada siapa yang nak amik sebagai anak didik hehe#Smash pasti menjunam (junam ke tempat lawan tau)




Jomla sauda-saudara memberi sokongan kepada anak-anak muda ini . Sokongan moral dan fizikal amat sanggaaattt dialukan
Sekiranya ada yang ingin memberi sumbangan sila hubungi JOhn (ketua pasukan ICT).
Seringgit 1 setiap bulan pun tak ape ... Bak kata pepatah 'kumpul sikit2 lama2 jadi Bukit'
hehehehe

6 comments:

aku sokong sume yang ko describe diorg tuh...terutama yang no. 4..mmg BLUR....hahaha...

bukan redha ngan kekalahan..ko tu memang diciptakan utk kalah...manjang kalah..pastu injured memanjang..

Blog ni kalau x wujud pun xpe..Xde faedah pun

amboi...kutuk2 membina tuh din..hahaha

aku pasrah dengan keadaan.. Sebagai blogger yang baru, perkara2 dugaan ini semua nya perlu diatasi hehehehe :)...

Enjoy geng2 ICT oraittttt...

There was an error in this gadget